28 Haziran 2012 Perşembe

Aslında ne yazsam bilemedim a dostlar

İlk blog yazım olduğu gerçekten çok heyecanlıyım hatta az önce yayımda duran kola bardağını döktüm annem geldi ''Alkol mü alıyon'' diye sordu..nese geçelim bunları..Hangi konu hakkında yazsam diye düşündüm ve sonuç alamadım..Kafama ne gelirse yazıcam

öhöm..
Bu gece başımdan geçenleri değil kafamdan geçenleri yazıcam..Seksi şarkıcımız Gülşen nerde bu aralar ? en son ''Lay lay lay lay açıldı yollaaar'' diye söyleniyordu..Hatta bi gün  Gülşen'in klibini izliyordum böle domalıyordu falan o anda babam gelip ''Bu kadın ne istiyor acaba ya?'' demişti , cevap verememiştin..
Aklıma gelmişken bi sonraki blog da sırf babamı anlatıcam size kardeşlerim gerçi yazsam fayda değil yaşamak da lazım..
Az önce fark ettim ki baya baya yazıyom lan ben bu bloğu :)))
Şu bloğu yazarken evin telefonu 2 kere çaldı ve ben bakmamak için ''Anne telefon'' diyorum ve her seferinde de gene ben bakıyorum yemiyor artık kadıncağız bu numaraları..

Gelelim Twitter'a

Her gün şu twittera giriyoruz dimi ? kimse ''Benim hesabım var ama girmiyom vaktim yok'' demesin, giriyosun kardeşim şuna

Şuan bunları yazarken arka fonda Nebahat Çehre'den Büklüm Büklüm çalıyor

Bi keresinde abim annem ve ben dışarı çıkıyorduk ablamda evin anahtarı yoktu,annem ''Ferhat ablan da anahtar yok şimdi kapıda kalır kız '' diyince hemen kağıt kalem alıp ''Abla biz 6'da gelicez'' yazıp kapının tokmağına koymuştum..Gerçi abim ''He gerizekalı hırsızlar 6'ya kadar bitirler işini'' diye azarlamıştı..Kötü günlerdi benim için..Şimdi hırsız girmesin diye radyoyu açıyorum ki içerde birisi sansınlar diye,yoksa hala kafada mıyım çözemedim..
Bu arada baya yazmışım hiç farkında değilim bi daha ki blog yazımda görüşmek üzere canlarım..öpüldünüz

1 yorum:

  1. Başarılı. bütün ciddiyetim bitti. Devamını Haberdar et :):)

    YanıtlaSil